Asiakascase Yellow Line

Asiakkaamme Yellow Line

St! ja The Yellow Line_original

”Käyttäjäportaali on selkeä. Samoin asiointi ja korttien käyttöönotto sekä hallinnointi on vaivatonta."

Yksinkertainen käyttöönotto ja hyvä asiakaspalvelu

”St1:n kiistaton etu on se, että asiakaspalvelu on heillä ollut aina erittäin hyvää. Olen saanut apua aina, kun olen sitä tarvinnut. Se on ollut iso asia, kun vaihdetaan koko järjestelmä uuteen. Kotimaisuus on myös ehdoton etu vaihtuvissa maailmantilanteissa”, Yellow Linen Max Kairtamo toteaa. St1 Business Omat Sivut -palvelussa voi hallinnoida ja seurata yrityksen kortteja (uuden tilaus, vanhan sulkeminen ja kaikkien korttien tiedot) ja ostotapahtumia ympärivuorokautisesti, sekä seurata ja siirtää ostotapahtumia Exceliin ja ladata laskukopioita.

Selkeä käyttäjäportaali

”Käyttäjäportaali on selkeä. Samoin asiointi ja korttien käyttöönotto sekä hallinnointi on vaivatonta. Latasimme sovelluksen, tilasimme tankkauskortit ja linkitimme ne puhelinsovelluksiin nettiportaalissa. Se vei noin päivän tehtynä useille kymmenille autoille”, Kairtamo kertoo.Kairtamon mukaan mobiilisovellus on turvallisempi kuin tavallinen asiakaskortti. Tavallista korttia käyttäessä kortit voivat vaihtaa käyttäjää useinkin, ja yritys ei välttämättä enää tiedä, kenellä kortti on. Puhelinkohtaisten mobiilikorttien käyttöä on helpompi seurata ja hallita.

Kuljettajalla näppärä mobiilisovellus

Yellow Linella oli aiemmin käytössä Shell Yrityskortit. ”Kuskit kävivät tankkaamassa, maksoivat kassalla kortilla ja laittoivat nimmarin kuittiin tankkauksen jälkeen ja ottivat kuitista itselleen kopion. Nyt kuski ajaa asemalle, käyttää sovellusta mobiilisti ja jatkaa matkaansa. Hänen ei tarvitse enää toimittaa kuitteja meille tankkauksista, koska ne saadaan suoraan applikaation verkkopalvelusta”, Kairtamo kertoo.”Kuljettajan käyttöliittymä on hyvä ja virtaviivainen. Meille on tärkeää, että sovellus on helppokäyttöinen ja siihen perehdyttäminen on sujuvaa ja nopeaa." Kairtamon mukaan sovellus on sikälikin mukava käyttää, että tankkauksen voi käynnistää auton sisällä eikä tarvitse ulkona talvipakkasella näpytellä automaatilla. Myös kilometrit on kätevä syöttää lämpimässä autossa.

Laaja jakeluasemaverkosto säästää ajokilometrejä

St1 Business Suomi -sovelluksella on yksinkertaista löytää läheisin jakeluasema St1:n laajasta asemaverkostosta. Tällä hetkellä sovellus toimii Suomessa 248 St1-asemalla ja 206 Shell-asemalla.”St1:n ja Shellin laaja asemaverkosto on tuonut meille säästöjä, kun ei tarvitse enää ajaa tankkauksen perässä kauemmaksi. Kuljettaja näkee jakeluasemat välittömästi sovelluksesta. Yellow Linella voi aiempaan verrattuna säästyä jopa kymmeniä tuhansia ajokilometrejä hukka-ajoa vuodessa”, Kairtamo toteaa. Hän arvostaa myös asemien polttoainetuotteiden laajaa valikoimaa asemilla. ”Joissakin toiminnoissamme käytämme esimerkiksi uusiutuvaa dieseliä ja sitäkin saa St1:ltä.”